دوباره بیمارستان‌ها شلوغ شد – اخبار ایران من


پرسنل پزشکی در بیمارستان های دولتی تهران می گویند که در روزهای اخیر ، افزایش چشمگیری در تعداد بیماران و بیماران بستری شده است. به گزارش اخبار ایران من ، این روزنامه یک شهروند دارد وی نوشت: “شش روز پس از وقوع یک سال کرونا در ایران ، شیوع ویروس دوباره افزایش یافته است ؛ …

دوباره بیمارستان‌ها شلوغ شد – اخبار ایران من https://myirannews.ir/عمومی/دوباره-بیمارستان‌ها-شلوغ-شد-اخبار-ای/ https://myirannews.ir/عمومی/دوباره-بیمارستان‌ها-شلوغ-شد-اخبار-ای/#respond اخبار ایران من Wed, 24 Feb 2021 11:38:27 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/دوباره-بیمارستان‌ها-شلوغ-شد-اخبار-ای/ پرسنل پزشکی در بیمارستان های دولتی تهران می گویند که در روزهای اخیر ، افزایش چشمگیری در تعداد بیماران و بیماران بستری شده است. به گزارش اخبار ایران من ، این روزنامه یک شهروند دارد وی نوشت: “شش روز پس از وقوع یک سال کرونا در ایران ، شیوع ویروس دوباره افزایش یافته است ؛ …

پرسنل پزشکی در بیمارستان های دولتی تهران می گویند که در روزهای اخیر ، افزایش چشمگیری در تعداد بیماران و بیماران بستری شده است.

به گزارش اخبار ایران من ، این روزنامه یک شهروند دارد وی نوشت: “شش روز پس از وقوع یک سال کرونا در ایران ، شیوع ویروس دوباره افزایش یافته است ؛ همه اینها در حالی است که تعداد بیماری ها و مرگ ها تا اواسط ماه اکتبر کاهش یافته است ، اما از 6 فوریه ، تعداد عفونتهای روزانه بیش از 7000 نفر بود ، در کمتر از یک ماه ، تعداد افراد به 8000 نفر رسیده است. بمبگذار چهارم در 371 امین روز شیوع منفجر شد. سومین رئیس کشور با یک سری تلفات روبرو شد ؛ از ابتدا از آذر ماه ، ممنوعیت ها و ممنوعیت های خودرو برای چندین هفته در جریان بوده است. از ابتدای ژانویه ، دادگاه لکرا شروع به کوچک شدن کرد و او چندین بار تعداد اتومبیل ها و رویدادها را از سر گرفت. نتایج مستقیم این حوادث را می توان در جدول شیوع HIV در کشور مشاهده کرد.

گزارش ها از بیمارستان ها امروز حاکی از بدتر شدن شرایط است. از ماه مارس ، سیستم ارجاع افزایش یافته است. افزایش تعداد بیماران و بیماران مراجعه کننده به بیمارستان ها درد شیوع در مارس 1998 و آوریل 1999 را یادآوری کرده است. یکی از آنها یک پرستار در بیمارستان حضرت رسول است ، که به او می گوید همشهری: “بازدید از بیماران سرپایی افزایش یافته است ، همانطور که در مارس 1998 و آوریل امسال ، زمانی که بیماری در اوج بود.” در روزهای اخیر ، تخت های داخلی ICU و کرونا دوباره پر شده و بیمارستان قادر به پذیرش یک بیمارستان نخواهد بود. بیمار جدید “

وی گفت: “افراد در معالجه تأخیر دارند و باید هنگام مراجعه به بیمارستان به ICU منتقل شوند.” “بیماران کرونا ویروس در حال تخلیه هستند.”

این پرستار پس از چند ساعت تغییر بسیاری از بیماران را در دو روز گذشته شناسایی کرده است. به گفته وی ، این بیمارستان دارای 3 بخش ICU ، هرکدام با 10 تا 12 تخت ، همه با حدود 36 تخت در بخش مراقبت های ویژه ، و کشور کرونا دارای 40 تا 50 تخت ، همه آنها پر است ، یک فوریت پزشکی است ، 30 ٪ آنها نیاز به مراقبت پزشکی دارند. “از این تعداد ، حدود 13٪ در حال کاهش است و 17٪ مجاز به نگهداری هستند.”

یک پرستار در بیمارستان حضرت رسول می گوید که وضعیت این بیمارستان از چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته بهتر شده است و هر روز تعداد مراجعه ها در حال افزایش است.

پیام رسان چهارم آغاز می شود

اما این فقط به بیمارستان حضرت رسول (ص) محدود نمی شود. رویدادهای مشابه در بیمارستان یافت آباد به عنوان اولین اقامتگاه سلطنتی اتفاق می افتد. محمدرضا سوار ، ناظر بیمارستان یافت آباد ، به همشهری گفت که تعداد بیماران دارای تخت ICU و در مرکز تاج افزایش یافته است. از 22 مارس ، 14 بیمار در مرکز پزشکی کرونا بستری شده اند ، اکنون 22 نفر. منطقه استراحت ، که تا 1 مارس بیش از 6 بیمار داشت ، اکنون 12 بیمار دارد. او به یک نکته دیگر اشاره کرد و آن کاهش است. سن بیماران

قبلاً گزارش شده است که یکی از علائم بیماری کرون انگلیس نوجوانی است. وزارت بهداشت با ابراز عقاید و تأیید خبر مرگ دو کودک 9 ساله در خوزستان بر اثر تاج تغییر یافته ، تأیید کرد. در همین حال ، ساور نگران است که همه چیز در ماه نوامبر و دسامبر برگردد: “تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان در حال افزایش است ، تعداد مرگ و میر ناشی از خواب افزایش می یابد.” به نظر می رسد این چهارمین پیام رسان است که شروع می شود. “

مدیر بیمارستان شهدای هفتاتر همچنین تأکید می کند که در بین بیماران ، 10 تا 15 درصد در بیمارستان بستری هستند و 3 ، 5 تا 5 درصد بسیار مهم هستند. وی همچنین از بیمارستان لقمان ادعا می کند که تعداد بیماران اندکی در حال افزایش و کاهش است.

ایلاد علوی ، متخصص بیماری های عفونی در بیمارستان لقمان به همشهری گفت که نمی توان گفت که تعداد بیماران در بیمارستان به شدت افزایش یافته است ، اما روند مراجعه به 10 روز قبل مشابه بوده است. فقط بیمارانی که نیاز به مراقبت های ویژه دارند در بیمارستان بستری می شوند. برخلاف بیمارستان های دیگر که بیماران با عوارض کم را تأمین می کنند.

محمدرضا هاشمیان ، متخصص بیماری های عفونی در بیمارستان مسیح دانشوری نیز گفت که تعداد افرادی که در ICU در بیمارستان بستری هستند و به عنوان بخش مراقبت های ویژه شناخته می شود ، حدود 10 درصد افزایش یافته است. با این حال ، به گفته این کارشناس ، همه چیز به خوبی اوضاع مارس نیست.

مشکلات ازدحام جمعیت

در گذشته ، هشدارهای زیادی در مورد شروع مرحله چهارم بیماری در ماه مارس داده شده بود ، و به نظر می رسد علائم هشدار دهنده اولیه می تواند در آمار وزارت بهداشت و تعداد مراجعه به بیمارستان دیده شود. دیروز ، علیرضا زالی ، رئیس مرکز مبارزه با فساد اداری در کرونا تهران ، اعلام کرد که فقط در طی یک روز ، 280 بیمار جدید در بیمارستان کرونا بستری شده و 92 بیمار در بخش های بیمارستان خصوصی تهران پذیرفته شده اند. 4500 بیمار مشکوک به مراجعه به بیمارستان ها و 2400 بیمار به بیمارستان ها. با افزایش تعداد ، شهرها نیز رشد می کنند. آنچه زرد و نارنجی بود کم کم قرمز شد؛ در حال حاضر 11 شهر قرمز ، 52 شهر نارنجی و 217 شهر زرد است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت ، خوزستان هنوز از تب کرونا رنج می برد و شهرهایی مانند آبادان ، اهواز ، بندر ماهشهر و خرمشهر قرمز هستند. به گفته مقامات وزارت بهداشت ، ویروس انگلیس در خوزستان پیدا شده و تاکنون دو کشته داشته است. در تهران ، سه نفر بر اثر ویروس جان خود را از دست داده اند ، که اخیراً توسط رئیس ستاد تاج تهران اعلام شد. علیرضا زالی همچنین در مورد تغییر ویروس در روز گذشته گفت: این ویروس افراد زیر 10 سال و بالاتر از 70 سال را مبتلا می کند: این ویروس در فوریه به 99 رسیده و از 7.4٪ به 12٪ در گروه سنی 80 سال و از 11٪ به 14٪ در گروه سنی میانه. 80-70. “در حالی که تعداد بیماران و بیماران بستری در سنین 50-40 ، 60-50 سال و 70-60 سال حدود 12 تا 18 درصد نسبت به مارس سال گذشته کاهش یافته است.”

تأکید شده است که در این دوره ، اجرای دقیق باید مطابق قانون اعمال شود. از آنجا که شیوع ویروس افزایش یافته و خطر مرگ زیاد است: “گروه های قبل از خطر در معرض ابتلا به ویروس جهش یافته و گروه های پرخطر در معرض خطر قرار دارند.”

اخیراً ، علیرضا رئیسی ، معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت که تعداد پیگیری ها به طور متوسط ​​14٪ در کشور کاهش یافته است که بالاترین میزان در برخی کشورها است. مانند خوزستان که کمتر از 10٪ مردم از مقررات بهداشتی پیروی می کنند.

مرگ چهارم کرونا آغاز شد ، ازدحام جمعیت و مرگ و میر افزایش یافت ، انطباق با مقررات پزشکی کاهش یافت ، و اکنون ، در این زمان ها ، ازدحام ترافیک در شهرها به طرز چشمگیری افزایش یافته است. “فصل تعطیلات رو به پایان است و پایان سال در حال نزدیک شدن است و پتانسیل قرار گرفتن در معرض نوروز در حال افزایش است ، خطر عفونت مجدد افزایش یافته و نگرانی هایی در مورد شیوع بیماری در مناطق خطرناک وجود دارد. “

انتهای پیام

https://myirannews.ir/عمومی/دوباره-بیمارستان‌ها-شلوغ-شد-اخبار-ای/feed/ 0


[ بازدید : 125 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 8 اسفند 1399 ] [ 4:44 ] [ Drake ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]