نفخ شکم چه زمانی نگران‌کننده است؟


سوnut تغذیه نوعی بیماری است که افراد زیادی را مبتلا می کند. اما تأثیر زیادی در زندگی دارد. در عوض ، بیش از نیمی از افراد تومور باید رفتار خود را تغییر دهند. به گزارش اخبار ایران من ، “تبیان” همچنین نوشت: اما علت انفجار چیست؟ تعاریف زیادی از اتساع شکم وجود دارد. اسهال مزمن …

نفخ شکم چه زمانی نگران‌کننده است؟ https://myirannews.ir/عمومی/نفخ-شکم-چه-زمانی-نگران‌کننده-است؟/ https://myirannews.ir/عمومی/نفخ-شکم-چه-زمانی-نگران‌کننده-است؟/#respond اخبار ایران من Sun, 09 May 2021 20:59:49 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/نفخ-شکم-چه-زمانی-نگران‌کننده-است؟/ سوnut تغذیه نوعی بیماری است که افراد زیادی را مبتلا می کند. اما تأثیر زیادی در زندگی دارد. در عوض ، بیش از نیمی از افراد تومور باید رفتار خود را تغییر دهند. به گزارش اخبار ایران من ، “تبیان” همچنین نوشت: اما علت انفجار چیست؟ تعاریف زیادی از اتساع شکم وجود دارد. اسهال مزمن …

سوnut تغذیه نوعی بیماری است که افراد زیادی را مبتلا می کند. اما تأثیر زیادی در زندگی دارد. در عوض ، بیش از نیمی از افراد تومور باید رفتار خود را تغییر دهند.

به گزارش اخبار ایران من ، “تبیان” همچنین نوشت: اما علت انفجار چیست؟ تعاریف زیادی از اتساع شکم وجود دارد. اسهال مزمن یک بیماری موقتی است که بسیاری از افراد را مبتلا می کند.

سرریز شدن و منفجر شدن اصطلاحاتی است که به جای یکدیگر استفاده می شود اما دقیقاً یکسان نیستند. در علم پزشکی بین انفجار و انفجار تفاوت وجود دارد. فوران احساسی است که فرد احساس می کند ، اما التهاب شکم نتیجه تشخیص اندازه شکم است که با معاینه فیزیکی قابل تأیید است.

همچنین باید توجه داشته باشید که اضافه وزن یا چاقی باعث ایجاد جوش نمی شود و لاغر و اضافه وزن بیمار می شوند. محققان تخمین می زنند که یک سوم افراد متورم یا متورم بودند. زنان اغلب بیشتر از مردان متورم هستند.

به دلیل انفجار

احتمالاً علت شیوع آن غذای زیاد است که ناسالم است و هیچگونه عوارض جانبی ندارد. اما انواع دیگری از انفجارها نیز وجود دارد که بسیار متفاوت است:

تجمع هوا: هوا در روده جمع شده و دفع آن دشوار است.

سندرم روده تحریک پذیر: افراد مبتلا به این بیماری در روده ها به آرامی حرکت می کنند.

مایعات شکمی: این دلیل عمده ای است که باید فوراً درمان شود.

بارداری: هنگامی که باردار هستید ، روده های شما به آرامی تغییر می کند و گاز شما افزایش می یابد.

سندرم قبل از قاعدگی: همچنین شامل تعدادی از علائم است که برخی از زنان قبل از قاعدگی آنها را تجربه می کنند. گرفتگی شکم یکی از علائمی است که اگرچه لزوماً چیز بدی نیست اما به خوبی پیش نمی رود.

عدم تحمل لاکتوز: وقتی روده قادر به هضم مناسب لاکتوز نباشد ، ظرفیت روده آن افزایش می یابد.

چه زمان انفجارها شدیدتر می شوند؟

التهاب شکم همیشه بی خطر است که چندین ساعت طول می کشد و بدون نیاز به عمل خاصی فروکش می کند. اما مواردی وجود دارد که این علامت با یک مشکل جدی همراه است.

یکی از مواردی که باید شما را نگران کند ادامه انفجار و انفجار است. در حالت ایده آل ، اثرات انفجار نباید بیش از 24 ساعت ادامه داشته باشد ، اما در موارد شدید ، انفجار همچنان ادامه دارد. همچنین ، در موارد شدید (مانند سو dys هاضمه یا یبوست) ، این عادت به مدت 12 هفته ایجاد می شود.

این 12 هفته همچنین برای مشکلاتی مانند بیماری لالیک یا سندرم سوor جذب استفاده می شود. بدیهی است که این نتایج با اسهال و تغییرات قابل توجه در رژیم غذایی همراه است.

گاستروآنتریت یا التهاب معده و روده نیز با علائم فوران همراه است. در چنین مواردی ممکن است اسهال ، استفراغ و تب وجود داشته باشد.

همچنین باید مراقب باشید که بیش از حد احساس درد نکنید ، زیرا در این بین پزشک همچنین باید مشکلاتی مانند کبد ، تومور (تومور یا بافت در عضله) ، لخته شدن خون و موارد دیگر را بررسی کند. در این موارد ، سابقه و عوامل خطر ممکن است به پزشک کمک کند تا تشخیص مناسب را تعیین کند.

چگونه می توان انفجارها را کاهش داد؟

از آنجا که علت انفجار غذا است ، دستورالعمل هایی برای کمک به کاهش خطر وجود دارد:

مواد مغذی اضافه کنید: میوه ها و سبزیجات می توانند روده را بهبود بخشند زیرا حاوی فیبر هستند. در حالی که یبوست علت فوران است ، ما به خوردن مواد مغذی بیشتر ترغیب می شویم.

فعالیت بدنی: ورزش می تواند عملکرد هضم شما را بهبود بخشد ، بنابراین منجر به نفخ می شود.

نوشیدن آب: بدن هر روز به آب اضافی نیاز دارد تا معده را خشک نگه دارد. به یاد داشته باشید که نباید آب گازدار بنوشید.

آدامس نجوید: آدامس زیاد می تواند باعث نفخ شکم شود.

به آرامی بخورید: غذاهای اصلی خورده شده روی روده ها تأثیر می گذارند. پزشکان توصیه می کنند به آرامی غذا بخورند و هر چیزی را بجوند.

اگر در مورد انفجار و علائم آن س questionsالی دارید ، مهم است که از متخصص کمک بگیرید. در این حالت ، ما شما را تشویق می کنیم که فکر نکنید انفجار غیر معمول است. اگر فکر می کنید انفجار شما تمام شده یا چیز دیگری وجود دارد حتما به پزشک مراجعه کنید. همچنین می توانید رژیم غذایی خود را برای کاهش استرس تنظیم کنید.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/عمومی/نفخ-شکم-چه-زمانی-نگران‌کننده-است؟/feed/ 0


[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 21:26 ] [ Drake ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]