در ثبت جهانی به همدان ظلم شده است


ماه نیوز / همدان رئیس کمیسیون اقتصادی ، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: در موضوع ثبت جهانی ، جنایاتی در شهر همدان رخ داده است ، از سوی دیگر ، در ثبت جهانی جنایاتی در مورد همدان رخ داده است. مسائلی که ما می خواهیم از نظر سیاسی به آن بپردازیم …

در ثبت جهانی به همدان ظلم شده است https://moonnews.ir/در-ثبت-جهانی-به-همدان-ظلم-شده-است/ ماه نیوز Sat, 31 Jul 2021 09:35:52 0000 اجتماعی https://moonnews.ir/در-ثبت-جهانی-به-همدان-ظلم-شده-است/ ماه نیوز / همدان رئیس کمیسیون اقتصادی ، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: در موضوع ثبت جهانی ، جنایاتی در شهر همدان رخ داده است ، از سوی دیگر ، در ثبت جهانی جنایاتی در مورد همدان رخ داده است. مسائلی که ما می خواهیم از نظر سیاسی به آن بپردازیم …

ماه نیوز / همدان رئیس کمیسیون اقتصادی ، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: در موضوع ثبت جهانی ، جنایاتی در شهر همدان رخ داده است ، از سوی دیگر ، در ثبت جهانی جنایاتی در مورد همدان رخ داده است. مسائلی که ما می خواهیم از نظر سیاسی به آن بپردازیم یک خواسته عمومی است ، اما آنها در کارنامه سیاسی جهانی کاری انجام دادند.

به گزارش ماه نیوز ، حسین غرببی روز شنبه 9 مرداد در مورد اقدامات انجام شده در دوره پنجم شورای شهر همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای بهبود فرایندهای مالی در شهرداری همدان ، راه اندازی حسابرسی شهرداری ، توسعه مشکلات اقتصادی در این اقدامات و جذب سرمایه گذاران. رونق گردشگری موضوعی بود که می توانست بستر کمی برای کاهش بیکاری فراهم آورد و این موضوع در کمیسیون گردشگری شورای پنجم در اولویت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه موضوع توسعه شهر همدان همیشه مطرح بوده است ، خاطرنشان کرد: این امر با ورود سرمایه گذاران ارتباط دارد و متأسفانه موانعی وجود دارد که مانع ورود سرمایه گذاران به شهر می شود ، اگرچه در مواردی این ممنوعیت شکسته شد.

قرباغی با بیان اینکه شهر همدان در مسیر توسعه عقب افتاده است ، توضیح داد: به عنوان مثال شهر همدان از سایر شهرهای استان مانند ملیر ، تویسرکان و لالجین عقب است و موضوع ارتباط مستقیم با دسترسی دارد. از سرمایه گذاران در شهرستان.

این عضو شورای شهر همدان ادامه داد: علاوه بر این ، همه مشکلات در مرکز استان وجود دارد و باید نگرانی و حساسیت بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه گردشگری یک صنعت پاک است ، افزود: اگر این صنعت توسعه یابد ، می تواند دستاوردهای زیاد و موثری داشته باشد ، از سوی دیگر هیچ تهدیدی برای این صنعت وجود ندارد و ما می توانیم شهر خود را در این جهت به وضعیت واقعی برسانیم. و هویت شهر. “مقدمه.

رئیس کمیسیون اقتصاد ، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر افزود: ما آنقدر آثار و بناهای ارزشمند در شهر داریم که نتوانسته ایم آنطور که باید ارائه دهیم و در ارائه هویت تاریخی خود ضعیف بوده ایم.

خرابی در توضیح آزار و اذیت حمیدان در موضوع ثبت جهانی گفت: “در ثبت جهانی از حمیدان سوء استفاده شده است. از سوی دیگر ، این موضوعی نیست که ما بخواهیم از نظر سیاسی آن را حل کنیم. ثبت جهانی یک خواسته عمومی است ، اما آنها کاری کردند. “

وی همچنین با نادیده گرفتن ثبت جهانی مقبره استروماردخواه یادآور شد: برگزاری جلسات و کنفرانس های مختلف و انعقاد تفاهم نامه گردشگری در غرب کشور از جمله اقدامات خوب و بزرگی بود که یک خواسته عمومی بود و توسط شورای شهر دنبال شد. . و ما امیدواریم که در شورای بعدی ادامه دهیم.

قرباغی در ادامه گفت: علاوه بر این ، اقدامات قابل قبولی در توسعه و اجرای زیرساخت های گردشگری انجام شد و به عنوان مثال ، می توان به موقعیت پارک اکباتان و ارتقاء در نمای شهری اشاره کرد ، اگرچه در مورد دوم ، کاستی هایی وجود داشت. به ویژه در بافت تاریخی شهر. “

این عضو شورای شهر همدان گفت: “موانعی برای سرمایه گذاری در شهر وجود دارد و هنوز وجود دارد و روند در شهر هر روز قوی تر و قوی تر می شود. در این مورد ، ما نباید تجارت کنیم و وارد سیاست شویم. آنها همدان 28 ماه است که زمین گیر شده است ، بنابراین این یک روند خطرناک است که در شهر قوی تر می شود.

وی افزود: موانع موجود در بازار میوه و تره بار در غرب کشور شکسته شد و سرمایه گذاران نمی خواستند به کار خود ادامه دهند زیرا قرار بود کار با تشریفات قانونی قانونی انجام شود اما بدون تشریفات آن و این مشکل نیز باعث ایجاد فرصت شد.

قرباغی خاطرنشان کرد: اقداماتی مانند ایجاد آزادراه ، راه آهن و زیرساخت های فرودگاه در راستای زیرساخت های مورد نیاز گردشگری است.

وی افزود: استقرار مدیریت گردشگری در شهرداری همدان ، تأسیس دبیرخانه خواهرخواندگی ، ایجاد مجتمع تفریحی ، گردشگری عصر طلایی که از این تعداد 85 سوئیت در حال حاضر آماده بهره برداری است و برای حدود یک هزار نفر با سرمایه 1700 میلیارد نفر اشتغال ایجاد می کند. تومان اقدامات صورت گرفته برای توسعه گردشگری

عضو شورای شهر همدان در ادامه یادآور شد: شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی ، راه اندازی کمیته گردشگری غذای ایران و راه اندازی دبیرخانه آن از جمله وظایفی است که با پیگیری به پایان رسید.

قره باغی در مورد رودخانه های موجود در جاده گنج نامه ، که بخشی از وضعیت عمومی نامطلوب است ، گفت: “این منطقه تفریحی و گردشگری توسط باغداران تصرف شده است ، و اداره آب مطالعه خود را به مدت یک سال به شورا واگذار می کند ، اما این مورد انجام نشده است. هنوز اتفاق افتاده است. “

وی با اشاره به اینکه همدان از پتانسیل بالایی در زمینه گردشگری مذهبی برخوردار است ، گفت: در دهه چهل حدود 20 میلیون زائر از این مسیر عبور می کنند که چشم انداز بسیار خوبی برای شروع گردشگری مذهبی در همدان است.

وی در مورد خرید ساختمان هایی با ارزش تاریخی تاریخی توسط شهرداری گفت: ساختمان هایی مانند جنانی هاولی و خانه سیفی ها در محله جولان در حال ساخت است و ما معتقدیم که میراث فرهنگی به تنهایی نمی تواند از این بناها حفاظت و نگهداری کند ، اما علاوه بر این ، در بودجه سال گذشته ، رقمی در این مورد اختصاص داده شد که به اولویت هایی مانند پل شهید همدانی اختصاص داده شد ، اما در سال 1400 به عنوان اولویت در نظر گرفته شد.

انتهای پیام


[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 9 مرداد 1400 ] [ 14:35 ] [ Drake ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]