قیمت فروش ورق سنگریزه ای


 قیمت فروش ورق سنگریزه ای قیمت فروش ورق های سنگریزه ای با کلیه ی متعلقات اجرایی، از قبیل باکس،تیزه،ساید فلاشینگ،کلاهک و غیره را به صورت آنلاین و به روز ، می توانید از شرکت ویلا نما دریافت کنید. قیمتهای ارائه شده ، قیمت فروش درب کارخانه می باشد. شرکت ویلانما به عنوان اولین نمایندگی فروش …

این مقاله در سایت ویلا نما به نشانی اینترنتی (قیمت فروش ورق سنگریزه ای) منتشر شده است. جهت دیدن تمامی مقالات لطفا به سایت اصلی مراجعه نمایید.

قیمت فروش ورق سنگریزه ای https://vilanama.ir/materiales-villa/قیمت-فروش-ورق-سنگریزه-ای/ https://vilanama.ir/materiales-villa/قیمت-فروش-ورق-سنگریزه-ای/#comments ویلانما Wed, 27 Jan 2021 11:28:50 0000 متریال ویلا https://vilanama.ir/?p=577

 قیمت فروش ورق سنگریزه ای قیمت فروش ورق های سنگریزه ای با کلیه ی متعلقات اجرایی، از قبیل باکس،تیزه،ساید فلاشینگ،کلاهک و غیره را به صورت آنلاین و به روز ، می توانید از شرکت ویلا نما دریافت کنید. قیمتهای ارائه شده ، قیمت فروش درب کارخانه می باشد. شرکت ویلانما به عنوان اولین نمایندگی فروش …

این مقاله در سایت ویلا نما به نشانی اینترنتی (قیمت فروش ورق سنگریزه ای) منتشر شده است. جهت دیدن تمامی مقالات لطفا به سایت اصلی مراجعه نمایید.

 قیمت فروش ورق سنگریزه ای

قیمت فروش ورق های سنگریزه ای با کلیه ی متعلقات اجرایی، از قبیل باکس،تیزه،ساید فلاشینگ،کلاهک و غیره را به صورت آنلاین و به روز ، می توانید از شرکت ویلا نما دریافت کنید. قیمتهای ارائه شده ، قیمت فروش درب کارخانه می باشد.

شرکت ویلانما به عنوان اولین نمایندگی فروش ورق های سنگریزه ای ، از سال 1380 در زمینه ی فروش با گارانتی 50 ساله و در زمینه ی اجرا با گارانتی 10 ساله فعالیت مستمر دارد.بهترین جنس و بهترین قیمت تایل سنگریزه ای را از ما بخواهید.

ما تلاش می کنیم تا بهترین تایل های سقف ویلا را خدمت شما هم میهنان گرامی معرفی کنیم.

در رابطه با فروش ورقها و قیمت گذاری محصول سنگریزه ای کینگستون، نکته ای که خیلی مهم هست و هر خریداری باید بداند، این است که قیمت مصوب درب کارخانه فقط توسط نمایندگی های مجاز به صورت آنلاین ارائه میگردد.

زمان خرید محصولات سنگریزه ای کینگستون، حتما آرم حک شده ی کینگستون را پشت ورق مشاهده کنید تا محصول دیگری به جای کینگستون دریافت نکرده باشید.

از ساختار اجرایی ورقهای سنگریزه ای دکرا یا مشابه آن چه اطلاعاتی دارید؟

مراحل اولیه ساخت ویلا

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل، مراحل و روش اجرای متریال ورق سنگریزه ای دکرا و ورق کینگستون را برای شما مخاطبان گرامی تشریح کنیم. همانطور که میدانید، برای ساخت ویلا ابتدا نیاز به اجرای فونداسیون داریم. کیفیت و چگونگی ضخامت فونداسیون نیز بستگی به ابعاد ویلا و طبقاتی دارد که قرار است روی فونداسیون پیاده شود، طوری که تحمل وزن اسکلت یا بتن را داشته باشد.

در فرایند اجرای سقف ویلاها، اخیرا توجه ویژه ای به نوع ورق قابل استفاده روی سقف شیروانی شده است. با توجه به سوالات کارفرمایان محترم در خصوص کیفیت و قیمت ورق دکرا و ورق سنگریزه ای کینگستون و ماندگاری آن، مشخص است که متریال اجرایی استاندارد برای کارفرما بسیار حائذ اهمیت است. لازم به ذکر است که همانند توضیحات ارائه شده در مقاله های دیگر، با گذشت دو دهه از ورود ورقهای سنگریزه ای با جنس آلومینیوم و آلوزینک(گالوالوم) به کشور، ورقهای دکرا هنوز هم یکی از با کیفیت ترین، زیباترین و ماندگارترین پوشش سقف شیروانی محسوب میگردد.

مرحله اسکلت بندی

پس از آماده سازی فونداسیون ویلا، نوبت به نصب پایه ستون میرسد که هم میتواند تیرآهن باشد و هم بتن. بعد از آنکه ستون ها بر اساس نقشه بالا رفتند، باید کلاف بندی روی ستون ها صورت گیرد. پس از مرحله خرپاسازی و تیرریزی پروفیل بعد از کلاف بندی سقف ویلا، وظیفه ی اجرایی شرکت ویلا نما یا هر پیمانکاری که در این زمینه تخصص دارد ، جهت استارت پروژه شروع میشود. در این مرحله نوبت به خرپاسازی با پروفیل می رسد.

سیستم خرپا با پروفیل 40*80 صورت می گیرد که داخل خرپا با توجه به نوع طراحی صورت گرفته با پروفیل 40*80 انجام میشود. پس از خرپاسازی و انجام زنبوری داخل خرپا جهت مقاوم سازی ، نوبت به تیرریزی روی خرپا میرسد که طبق استاندارد با پروفیل 40*80 به فاصله 60 سانتی متر به شکل افقی اجرا می شود و این مرحله برای آماده سازی شاسی کشی چوب روسی می باشد.

مرحله چوب کشی

جهت اجرای ورق سنگریزه ای دکرا ، به طور منظم در این مرحله باید شاسی کشی چوب چهارتراش روسی روی پروفیل ها توسط پیچ سرمته دار نصب شود. کیفیت و یکپارچگی چوب مورد استفاده جهت سقف شیبدار بسیار حائذ اهمیت است. حتما باید چوب روسی باشد تا زمان میخ کوبی در اثر فشار نشکند و نگهدارنده تایل های سنگریزه ای باشد.

عکسی که در زیر مشاهده می فرمایید پروژه شهرک ویلایی آیینه ورزان دماوند می باشد که خرپاسازیها و تیرریزیهای پروفیل و شاسی کشی چوب روسی و تیرریزی های افقی با فواصل 37 سانت انجام شده و در مرحله نصب عایق پشم سنگ و نصب متریال سنگریزه ای دکرا می باشد.

مرحله چوب کشیمرحله نصب عایق پشم سنگ و متریال سنگریزه ای دکرا

این مدل از اجرا قبلا طراحی شده و با تغییراتی کوچک طبق سایقه ی کارفرما به مرحله اجرا در آمده است. در صورتی که کارفرمایان محترم تمایل به بازدید از این پروژه زیبای ویلایی را داشته باشند، با هماهنگی قبلی آدرس دقیق از سوی شرکت ویلانما ارائه می گردد.

چوب کشی با چوب روسیکیفیت و یکپارچگی چوب مورد استفاده جهت سقف شیبدار با ورق دکرا و ورق کینگستون بسیار حائذ اهمیت است.

مرحله عایق بندی با ورقهای سنگریزه ای

در مرحله بعدی نوبت عایق سقف ویلا است که اصولا با عایق پشم سنگ دو اینچ دانسیته 30 با فویل آلومینیوم پوشش داده می شود. البته جهت عایق بندی از پشم شیشه نیز می توان استفاده کرد، اما به دلیل تراکم بالایی که عایق پشم سنگ نسبت به پشم شیشه دارد توصیه می شود که انتخاب کارفرما عایق پشم سنگ با فویل آلومینیوم باشد تا از ورود سرما و گرما به داخل ویلا کاملا محافظت نماید.

لازم به ذکر است که عایق پشم سنگ حتما باید بین لایه اول و دوم چوب کشی یعنی زیر تیرریزی 36 سانتی واقع شود تا محافظت عایق از پوشش سقف در زمان سرما و گرما بیشتر باشد. در این صورت ماندگاری عایق نیز بیشتر خواهد شد. رول عایق پشم سنگ به صورت افقی روی شاسی کشی چوب روسی که به فاصله 60 سانت انجام شده، فرش میگردد که اوورلب پشم سنگ نیز حفظ شود و به صورت یکپارچه و شیک روی تیرریزی ها نصب شود. در حال حاضر با کیفیت ترین عایق پشم سنگ موجود در بازار برند ایرانا، سپاهان و پوشینگر می باشد.

مرحله تیرریزی چوب روسی به شکل افقی

پس از عایق بندی، نوبت تیرریزی چوب چهارتراس روسی 40*50 می باشد که به فاصله 37 سانتی متر با میخ مخصوص رزوه دار و لعاب دار جذب چوب شاسی کشی می شود. میخ مخصوص ورق سنگریزه ای حتما باید استاندارد باشد، به صورتی که حالت رزوه شده باشد تا پس از میخ کوبی به چوب کاملا جذب چوب روسی شود و از چوب خارج نشود که اصطلاحا « پیچ میخ » نامیده می شود.

مرحله نصب ورق سنگریزه ای دکرا _ ویلانما

پس از اینکه نصب عایق بندی و چوب کشی تکمیل شد، به مرحله آخر و مهم سقف شیروانی یعنی نصب ورق سنگریزه ای روی چوب تیرریزی می رسیم که این عمل از قسمت پایین شیب کار به شکل منظم از پایین به بالا نصب می شود.

ورقهای سنگریزه ای (دکرا، کینگستون، تاپ تایل، متروتایل) همگی در ابعاد 40 سانت * 1.37 سانتی متر تولید و یا وارد می شوند و هر 2.2 آن یک متر مربع سقف را پوشش می دهد. در عملیات نصب ورقهای سنگریزه ای به دلیل اینکه جنس این ورق قابل انعطاف می باشد، باید توسط اکیپ اجرایی با سابقه و تعلیم دیده انجام شود. این محصول به صورت تایلی پرسی تولید می شود و در زمان نصب ورق باید دقت زیادی اعمال شود تا ورق به چوب روسی جذب شود و میخ کاملا داخل چوب نفوذ کند.

اجرای سقف شیروانی با متریال ورق سنگریزه ای

شرکت ویلانما با در دست داشتن اکیپ اجرایی تعلیم دیده و با توجه به داشتن رزومه های اجرایی در اکثر مناطق ویلایی کشور، آماده ارائه خدمات با گارانتی کیفیت و آب بندی به مدت 5 سال می باشد. در راستای اجرای سقف شیروانی بهترین عملکرد، طراحی سقف شیبدار قبل از اجرا است که شرکت ویلانما در این راستا اقدام به طراحی سقف ویلا به صورت رایگان در کلیه مناطق ویلایی کشور کرده است.

هدف از به نمایش گذاشتن عکس زیر از پروژه ویلایی در کلاردشت، نشان دادن نوع چوب کشی و مدل نصب ورقهای سنگریزه ای دکرا می باشد. همانطور که ملاحظه می فرمایید، ورقها به شکل پازل از پایین به بالا روی چوب با محاسبات اجرایی چیده می شوند تا ورقهای مربوطه سر جای خودشان قرار گیرند و مشکل آب بندی نداشته باشند.

اجرای سقف شیبدار با ورق سنگریزه ای در کلاردشتنحوه اصولی چوب کشی و نصب ورقهای سنگریزه ای دکرا

این ورقها از نظر اجرایی بسیار خاص و حساس هستند و اکیپ اجراییه محدودی از عهده ی نصب این طرح بر می آیند که حتما باید تعلیم دیده باشند تا پروژه ها طبق استاندارد جهانی اجرا شوند. پیش از هر اقدامی در رابطه با سقف ویلا، از مشاوره و راهنماییهای رایگان شرکت ویلانما بهره مند شوید تا سقف ویلای شیک و مورد پسند خودتان به وقوع بپیوندد.

نکاتی ریشه ای در مورد ورقهای سنگریزه ای دکرا

در صورتی که تمایل دارید سازه ویلایی شیک، کلاسیک، رویایی، مقاوم، طول عمر بالا و با ابهت بالا داشته باشید که در هر شرایط جوی،سازگار با هر محیطی باشد، حتما متریال سنگریزه ای دکرا یا کینگستون با جنس آلومینیوم و آلوزینک و سنگریزه های طبیعی، آلیاژ مس و اکریلیک پرایمر را انتخاب کنید. مخصوصا برای شمال کشور که دارای رطوبت بالا است، ورق دکرا به دلیل داشتن لایه آلوزینک ، گالوالوم ، آلیاژ مس و لایه ی آنتی باکتریال به کار رفته در ورق، بهترین گزینه جهت پوشش سقف ویلاها محسوب می شود.

نمونه عکسهایی که در زیر ملاحظه می فرمایید، تعدادی از ورقهای سنگریزه ای در شرکت ویلانما ،دکرا و کینگستون هستند که در رنگ بندیهای متنوعی تولید می شوند. ورقهای سنگریزه ای دکرا می تواند طبق سفارش مشتری حتی به صورت تلفیقی نیز رنگ آمیزی شوند.

ورقهای سنگریزه ای دکرارنگبندی ورق دکرا و ورق کینگستون با قابلیت رنگ آمیزی به صورت تلفیقی طبق سفارش مشتری

رنگ بندیهای ورق سنگریزه ای در عکس فوق از بالا به پایین عبارتند از:

  • تایل اول: آبی سرمه ای با دانه های مشکی
  • تایل دوم: قرمز اخرایی
  • تایل سوم: سبز با دانه های مشکی
  • تایل چهارم: نسکافه ای با دانه های مشکی

در نظر داشته باشید که می توانید طبق سلیقه خودتان، دانه های مشکی را کمتر یا بیشتر نیز سفارش بدهید.

قیمت فروش ورق سنگریزه ای دکرا یا کینگستون _ ویلانما

درست است که برای انتخاب متریال دکرا برای سقف ویلای خود متحمل هزینه ای بالا(تقریبا 1/5 برابر)نسبت به ورقهای معمولی خواهید بود، اما شما یک بار برای همیشه، برای یک متریال شگفت انگیز و مقاوم این هزینه را خواهید کرد. شما پول اضافه ای ندارید که برای سقف یک ویلا چندین بار هزینه کنید. متریال دکرا یا کینگستون ، حتی پس از گذشت 70 سال از عمر آن، باز هم قابل بازیافت و نصب مجدد در پروژه ای دیگر می باشد.

دلیل جذب شدن ورق دکرا توسط میخ لعاب دار مخصوصی که در دهانه ی دالبرینگ ورق به چوب روسی نصب می شود، این است که این متریال در سلامت کامل می تواند مورد استفاده مجدد قرار گیرد.اما ورقهای معمولی با پیچ سرمته دار ، روی پروفیلها نصب می شوند، که در این صورت امکان ایجاد مشکلات آب بندی در دراز مدت وجود دارد.

نمای کلی ورق سنگریزه ای دکرا، ساختار و مزایای استفاده از آن

برای اینکه تصمیم بگیرید که آیا یک سقف شیروانی با روکش سنگریزه های طبیعی برای ویلای شما، می تواند مناسب باشد یا خیر، حتما ویژگی ها و مزایای ورق سنگریزه ای دکرا را که به صورت کامل در ادامه مطلب آورده ایم را ، مورد مطالعه قرار دهید.

داشتن ظاهری متمایز و منحصر به فرد در انواع طرح ها با پوشش سنگریزه های طبیعی و منظم : ظاهر متمایز و طرح های کلاسیک و طرح شینگل یا پیانو دکرا با روکش سنگریزه طبیعی در سقف شیروانی لوکس، یکی از دلایل محبوبیت روز افزون متریال دکرا با 8 لایه تلفیقی طبق استانداردهای جهانی می باشد.

فناوری پیشرفته در تولید ورق دکرا و کینگستون ، باعث شده است تا از دیگر متریالهای شکننده و ضعیف متمایز گردد. همچنین زمانی که ورق دکرا روی سقف ویلا نصب می گردد به دلیل وجود سنگریزه ها با تنوع در تلفیق رنگ بندی در آنها، تشخیص اینکه جنس این متریال شیک از فلز است یا سنگریزه های طبیعی ، تقریبا غیرممکن خواهد بود. استفاده از ورق دکرا بر روی سقف ویلا نیاز به نگهداری ندارد و سالهای سال به دلیل داشتن لایه اکریلیک پرایمر (لایه ی خاک گریز)،ظاهر تازه و جدید خواهد داشت و با هر بارش بارانی که صورت خواهد گرفت، انگار که همین امروز سقف دکرا یا کینگستون، نصب شده است.

دلایل برتری ورق های سنگریزه ای چیست؟

این مزیت ورق دکرا بسیار مهم و ویژه می باشد. با گذشت زمان و در دراز مدت، متریالهای دیگر که با رنگهای شیمیایی پوشش داده شده اند کدر و مات می شوند، به شکلی که دیگر آن زیبایی قبلی را ندارند، اما ورق سنگریزه ای دکرا همیشه تازگی و طراوت را پس از هر شستشو توسط برف یا باران برای شما کارفرمایان محترم به ارمغان خواهد داشت.

وجود تنوع در نوع پرس و مدل ظاهری ورقهای سنگریزه ای دکرا نیز به زیبایی چهره این متریال افزوده است. مثلا مدل طرح پیانو یا طرح شینگل می تواند با همان کیفیت و ماندگاری روی سقف ویلای شما به نمایش گذاشته شود. عکسی که در زیر مشاهده می فرمایید، از ورقهای سنگریزه ای دکرا با سنگ دانه های معدنی طبیعی می باشد و نحوه نشستن و اوورلب ورقها را به نمایش گذاشته است.

ورقهای سنگریزه ای دکرا با سنگدانه های معدنی طبیعیاوورلب ورق دکرا و ورق کینگستون در اجرای سقف شیروانی

بادوام و ساخته شده با بالاترین کیفیت سنگریزه: برخلاف سایر متریال های سقف شیروانی، استفاده از یک متریال بام از جنس گالوالوم و لایه آلوزینک ، با دوام فوق العاده ، باعث می شود که مشکلاتی از قبیل شکسته شدن، پیچ و خم داشتن، شکاف خوردگی، ترک خوردگی در این محصول ایجاد نشود. طراحی بهم پیوسته با اوورلب بالای تایل های سقف، دلیلی است تا این متریال در برابر باران شدید، یخ زدگی، ذوب شدن برف و افزایش فشار باد کاملا مقاوم باشد.

سیستم بام فولادی دکرا و کینگستون ، با روکش سنگریزه های طبیعی معدنی، از نظر مقاومت در برابر سرعت وزش باد تا بیش از 190 کیلومتر و بارش باران شدید و تگرگ طبق استانداردهای جهانی مورد آزمایش قرار گرفته و امتحان خود را به خوبی پس داده است. همین امر باعث شده تا پس از گذشت چندین دهه از تولید این متریال با کیفیت، هنوز هم متریال سنگریزه ای دکرا جهت پوشش سقفهای ویلایی در جهان ، چه به لحاظ دوام و چه به لحاظ زیبایی اولین محصول با کیفیت و استاندارد شناخته شده و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد.

یمنی بالای دکرا در برابر بلایای طبیعیسقف ورق دکرا با روکش سنگریزه های طبیعی معدنی محافظ سقف ویلای شماست

محافظت و ایمنی بالا در برابر بلایای طبیعی: سقف فولادی دکرا با روکش سنگریزه های طبیعی معدنی، جهت محافظت از سقف ویلای شما، حتی در هنگام بروز فاجعه های عمده مانند تگرگ، آتش سوزی و زلزله، طراحی و تولید شده است. از آنجا که این متریال از استیل ساخته شده است، غیر قابل احتراق است. علاوه بر این، سیستم اتصال قفل سقف مانع از حرکت تایلها می شود. در مورد مقاومت به تگرگ، آزمایش های مستقل نشان می دهد که سقف های فولادی با روکش سنگی می توانند در برابر سنگهایی به قطر 3 اینچ مقاومت دارند.

وزن سبک ورق دکرا خطر سقوط را که در هنگام وقوع زلزله بسیار محتمل می باشد، کاهش می دهد. بررسی سقفها پس از زلزله نشان داده است که تنها به دو مورد از پانزده ویلا که دارای سقف های فولادی با روکش سنگریزه بودند، خسارت جزئی وارد شده است. در صورتی که بیش از نیمی از سقف های بتنی و متریالهای خشتی آسیب جدی دیده اند.

سازگار با محیط زیست: اگر دوست دارید ویلایی لوکس با ظاهر زیبا و مقاوم بسازید و دنبال متریال عالی و ماندگار هستید، عاشق متریال دکرا با روکش سنگریزه های طبیعی و فولاد خواهید بود. فولاد یکی از معدود مصالح ساختمانی واقعاً سبز در بازار است، زیرا 100٪ قابل بازیافت است. سیستم های بام فولادی را می توان به تعداد بی نهایت و بدون تخریب بازیافت کرد.

ارزش فروش بالا: در صورت تصمیم به فروش ویلای خود، داشتن سقف فولادی با روکش سنگریزه ، جدا از اینکه ارزش فروش ویلای شما را افزایش می دهد، برای خریداران آینده نگر نیز بسیار جذاب خواهد بود. شاید به فکر خرید و استفاده از بام فلزی دکرا برای سازه ویلایی خود باشید اما نگران ظاهر کلی آن هستید، شاید شما کسی باشید که می خواهید سقف ویلای خود را به شکل سنتی اجرا نمایید، یا شاید شما همانی باشید که ظاهری مدرن تر که همراه با بام فلزی است را ترجیح می دهد.

خوشبختانه ورق های سنگریزه ای دکرا یا کینگستون با روکش سنگریزه ای ، نوع خاصی از متریال سقف شیبدار هستند که این دو را با هم ترکیب می کنند و با توجه به محبوبیتی که نزد اکثر مردم دارند، برای همه نوع سلیقه ها در ردیف اول زیباترین و شیک ترین محصول جهان قرار بگیرند.

مشاوره رایگان خرید و نصب ورقهای سنگریزه ای با بهترین کیفیت

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فواید ورقهای سنگریزه ای با شماره 09123542790 تماس بگیرید. با داشتن چندین سال تجربه ، ما در بخش نمایندگی فروش و اجرای متعدد متریال دکرا توسط تیم تعلیم دیده، ویلانما شرکتی است که شما می توانید به هر یک از پاسخ های مورد نیاز خود دست پیدا کنید و با خیال آسوده محصول دکرا یا کینگستون را انتخاب کنید و از نصب این متریال زیبا روی سقف ویلای خود لذت ببرید.

عکسی که در زیر مشاهده می فرمایید مدل ورق سنگریزه ای نیوزلندی فورتیزا می باشد که از راست به چپ رنگ قهوه ای، طوسی و آجری می باشد.

ورق سنگریزه ای نیوزلندی فورتیزارنگ بندی ورق سنگریزه ای فورتیزا از راست به چپ رنگ قهوه ای، طوسی و آجری در ورق دکرا و ورق کینگستون

شرکت ویلانما با در دست داشتن نمایندگی اکثر متریالهای وارداتی و داخلی ، مانند ورق های سنگریزه ای دکرا و تایل سنگریزه ای  کینگستون با گارانتی فروش و اجرا ، در خدمت هم میهنان عزیز می باشد.

این مقاله در سایت ویلا نما به نشانی اینترنتی (قیمت فروش ورق سنگریزه ای) منتشر شده است. جهت دیدن تمامی مقالات لطفا به سایت اصلی مراجعه نمایید.

https://vilanama.ir/materiales-villa/قیمت-فروش-ورق-سنگریزه-ای/feed/ 2

منبع :ویلانما
[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 22 آبان 1400 ] [ 0:43 ] [ Drake ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]