نمایندگی فروش ورق سنگریزه ای دکرا


معرفی مختصر ورقهای سنگریزه ای نمایندگی فروش ورق سنگریزه ای دکرا و کینگستون در ایران ، توسط شرکت ویلا نما با بیش از 20 سال سابقه فروش و اجرا در سراسر کشور صورت می گیرد. شما مشتری و کارفرمای محترم با بازدید و بررسی پروژه های انجام شده توسط شرکت ما ، می توانید به …

این مقاله در سایت ویلا نما به نشانی اینترنتی (نمایندگی فروش ورق سنگریزه ای دکرا) منتشر شده است. جهت دیدن تمامی مقالات لطفا به سایت اصلی مراجعه نمایید.

نمایندگی فروش ورق سنگریزه ای دکرا https://vilanama.ir/materiales-villa/نمایندگی-فروش-ورق-سنگریزه-ای-دکرا/ https://vilanama.ir/materiales-villa/نمایندگی-فروش-ورق-سنگریزه-ای-دکرا/#comments ویلانما Wed, 27 Jan 2021 12:16:47 0000 متریال ویلا https://vilanama.ir/?p=590

معرفی مختصر ورقهای سنگریزه ای نمایندگی فروش ورق سنگریزه ای دکرا و کینگستون در ایران ، توسط شرکت ویلا نما با بیش از 20 سال سابقه فروش و اجرا در سراسر کشور صورت می گیرد. شما مشتری و کارفرمای محترم با بازدید و بررسی پروژه های انجام شده توسط شرکت ما ، می توانید به …

این مقاله در سایت ویلا نما به نشانی اینترنتی (نمایندگی فروش ورق سنگریزه ای دکرا) منتشر شده است. جهت دیدن تمامی مقالات لطفا به سایت اصلی مراجعه نمایید.

معرفی مختصر ورقهای سنگریزه ای

نمایندگی فروش ورق سنگریزه ای دکرا و کینگستون در ایران ، توسط شرکت ویلا نما با بیش از 20 سال سابقه فروش و اجرا در سراسر کشور صورت می گیرد.

شما مشتری و کارفرمای محترم با بازدید و بررسی پروژه های انجام شده توسط شرکت ما ، می توانید به ما اطمینان کرده و پروژه ی خود را جهت اجرای ورقهای سنگریزه ای به ما بسپارید و از 50 سال گارانتی برای سقف شیروانی خود بهره مند شوید.

ویژگی منحصر به فرد ورق سنگریزه ای دکرا : در طی سالیان درازی که از ورود این محصول زیبا و مقاوم به ایران می گذرد، می توان وجود 8 لایه ی تلفیقی در ساختار تولیدی محصول دکرا را نام برد.

ورقهای سنگریزه ای ،شاید در نگاه اول که بیشتر با نام تجاری دکرا معروف است، از نظر ظاهر شبیه به برخی از ورق های دیگر مانند ورق پرچین و یا … باشد، اما در واقع این ورقها دارای ویژگی های خاص و منحصر به خودشان هستند که آنها را از دیگر ورقها متمایز می سازد و به یکی از محصولات و متریال های پرطرفدار روز دنیا در پوشش سقف های شیب دار شیروانی با سنگریزه های طبیعی،معدنی تبدیل کرده است. در ادامه مطلب به بررسی این ویژگیها خواهیم پرداخت. این ورق های سنگریزه ای از محصولات تولیدی کشورهای کره جنوبی، نیوزلند، بلژیک و کانادا می باشند که در داخل کشور نیز با نام کینگستون ،به مرحله ی تولید رسیده و سالهاست که اجرا می شود.

این نوع از ورقهای شیروانی در ساخت سقف های شیب دار در مناطقی با رطوبت بالا و دارای بارندگی زیاد نیز مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین باید دارای ساختاری بسیار مقاوم و همچنین زیبا و متنوع جهت حفظ زیبایی نمای پوشش سقف ساختمان ها و ویلاهای لوکس و زیبا باشند.

معرفی آلیاژی گالوالوم نمونه هایی از ورقهای سنگریزه ای در رنگهای متنوع و زیبا

آلیاژ مورد استفاده در ورقهای سنگریزه ای کینگستون

برای ساخت این محصولات از آلیاژی به نام گالوالوم استفاده شده است.

گالوالوم چیست؟

ورق فولادی کربنی با پوششی از آلیاژ روی (zink) و آلومینیوم که طی فرآیند hot-Dip به طور پیوسته پوشش میگردد، به نام گالوالوم شناخته می شود. مقدار اسمی ترکیب این پوشش شامل 55./. فلز آلومینیوم و 43.5./. فلز روی (zn) میباشد. در ترکیب آلیاژ گالوالوم مقدار 1.5./. عنصر سیلیکون نیز وجود دارد که حضور سیلیکون تاثیری در افزایش مقاومت به خوردگی ندارد، بلکه مزیت سیلیکون در افزایش قدرت چسبندگی پوشش گالوالوم به سطح فولاد است. عنصر سیلیکون به کار رفته در این ورق، قابلیت تغییر فرم (خمکاری) و کشش را افزایش داده و چسبندگی پوشش را به خوبی حفظ می کند.

با حضور دو عنصر مقاوم به خوردگی (AL-ZN) در آلیاژ گالوالوم، این پوشش به عنوان برترین و با کیفیت ترین پوشش مقاوم به خوردگی برای ورق های فولادی مطرح شده است. کیفیت این محصول باعث شده است که این متریال نسبت به ورق های مشابه مانند ورق شیروانی گالوانیزه و غیره برتری خاصی داشته باشد.

دیگر ویژگی مهم ورقهای سنگریزه ای، وزن بسیار سبک آن ها می باشد که موضوع بسیار مهمی برای طراحان و سازندگان ساختمانی است. البته باید به این نکته توجه کنیم که وزن سبک این محصول باعث کاهش مقاومت و استحکام آن نشده است، بلکه این ورق در عین سبکی دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی می باشد. ورق سنگریزه ای؛ توانسته است استانداردهای زیادی را کسب کند و در آزمایش های مختلف بین المللی پذیرفته شود. این تایید یک عامل بسیار خوب برای استفاده از این ورقها در ساخت سقفهای ویلایی می باشد.

روش حمل و نقل و نصب ورقهای سنگریزه ای

حمل و نقل ورق سنگریزه ای بسیار آسان است ، چون به صورت بسته بندیهای محکم ارائه می شود و هر بسته بندی دارای 5 برگ از تایل های سنگریزه ای می باشد و همچنین قابل نصب بر روی انواع سازه های مختلف شیبدار فلزی و چوبی می باشد. استفاده از  ورقهای سنگریزه ای در ساخت سقف شیبدار، ایمنی ساختمان شما را در برابر بلایای طبیعی و تغییرات جوی بالا می برد. ورق های سنگریزه ای دارای 8 لایه هستند که در ذیل به صورت تیتر وار اشاره ای به آنها می کنیم:

  • لعاب شفاف محافظ آکریلیک
  • لایه سنگریزه ای
  • پوشش چسباننده اصلی
  • لایه محافظ سطح
  • آلیاژ آلومینیوم و روی
  • هسته فولادی
  • آلیاژ آلومینیوم و روی
  • لایه محافظ سطح

مشخصات ورق های سنگریزه ای دکرا

مشخصات فنی انواع ورق دکرا سنگریزه ای به شرح زیر می باشد:

-مشخصات فنی مدل کلاسیک

  • وزن تایل: 3.5 کیلوگرم
  • طول تایل: 1370 میلی متر
  • عرض تایل: 370 میلی متر
  • پوشش تایل در هر متر مربع: 2.2 دهم
  • طول همپوشانی تایل: 1250 میلی متر مربع

-مشخصات فنی مدل پیانو یا طرح شینگل دکرا با سنگریزه های طبیعی

  • وزن تایل: 3.5کیلوگرم
  • طول تایل: 1370 میلی متر
  • عرض تایل: 370 میلی متر
  • پوشش تایل در متر مربع: 2.2
  • همپوشانی تایل: 1250 میلی متر مربع

 . ویژگی های ورق های دکرا و کینگستون با سنگریزه های طبیعی

در کارخانه ی تولید ورق دکرا و کینگستون ، اصول تولید این تایل شیک و زیبا در حد استانداردهای جهانی رعایت شده است

ظاهر بسیار زیبا

رنگ بندی متنوع در تلفیق سنگریزه های طبیعی معدنی

عدم تغییر رنگ در دراز مدت

سرعت نصب بالا

عایق صوتی و حرارتی

مقاومت بالا در برابر آتش سوزی

برف و یخبندان

قابلیت همپوشانی بالا و عالی

ضد زنگ ، ضد رسوبات و ضد خزه

گارانتی 50 ساله جهت اجرای استاندارد

و ویژگیهای بسیار دیگر را نام برد.

ورقهای سنگریزه ای؛ در قالبهای کلاسیک و طرح شینگل تولید می شوند.

ورق دکرا توسط شرکت ویلا نما ، در سراسر کشور توسط اکیپ تعلیم دیده قابل اجرا می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه ی اجرای محصول دکرا ، با شرکت ویلا نما به رایگان و به صورت آنلاین مشاوره داشته باشید.

این مقاله در سایت ویلا نما به نشانی اینترنتی (نمایندگی فروش ورق سنگریزه ای دکرا) منتشر شده است. جهت دیدن تمامی مقالات لطفا به سایت اصلی مراجعه نمایید.

https://vilanama.ir/materiales-villa/نمایندگی-فروش-ورق-سنگریزه-ای-دکرا/feed/ 2

منبع :ویلانما
[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 26 آبان 1400 ] [ 10:50 ] [ Drake ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]