شرایط شیوع کرونا در فارس شکننده است


اخبار ایران من / پیروان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به کاهش تعداد بیماران مبتلا به بیماری قلبی در بیمارستان های فارس ، بر ضرورت ادامه رعایت سه اصل بهداشتی در پیشگیری از بیماری های قلبی تأکید کرد و افزود: شیوع این بیماری در فارس است ضعیف. دکتر. عبدالرسول همتی روز شنبه …

شرایط شیوع کرونا در فارس شکننده است https://myirannews.ir/علمی/شرایط-شیوع-کرونا-در-فارس-شکننده-است/ https://myirannews.ir/علمی/شرایط-شیوع-کرونا-در-فارس-شکننده-است/#respond اخبار ایران من Sat, 08 May 2021 14:14:21 0000 علمی https://myirannews.ir/علمی/شرایط-شیوع-کرونا-در-فارس-شکننده-است/ اخبار ایران من / پیروان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به کاهش تعداد بیماران مبتلا به بیماری قلبی در بیمارستان های فارس ، بر ضرورت ادامه رعایت سه اصل بهداشتی در پیشگیری از بیماری های قلبی تأکید کرد و افزود: شیوع این بیماری در فارس است ضعیف. دکتر. عبدالرسول همتی روز شنبه …

اخبار ایران من / پیروان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به کاهش تعداد بیماران مبتلا به بیماری قلبی در بیمارستان های فارس ، بر ضرورت ادامه رعایت سه اصل بهداشتی در پیشگیری از بیماری های قلبی تأکید کرد و افزود: شیوع این بیماری در فارس است ضعیف.

دکتر. عبدالرسول همتی روز شنبه ، هفتم ماه مه ، در کنفرانسی درباره آخرین آمار شیوع Covid-19 در منطقه فارس ، گفت: “تعداد آزمایشات خون انجام شده از زمان شیوع بیماری کرونا فارس اکنون به 856200 مورد رسیده است. 248،538 مورد تایید شده است. ویروس شناخته شده ای دارند

همتی با بیان اینکه از زمان اجرای پروژه شهید حاج “قاسم سلیمانی” تاکنون 96 هزار و 543 مورد فوری در فارس گزارش شده و 13 هزار و 903 بیمار نیز شناسایی شده است ، گفت: تعداد بیماران تشخیص داده شده در منطقه فارس تا 18 مه 262 هزار و 441 نفر بوده است.

وی با بیان اینکه 236 هزار و 980 بیمار در این مدت تغییر کرده اند ، افزود: تعداد بیماران بستری در بیمارستان های فارس امروز یک هزار و 871 نفر و تعداد بیماران بستری در 304 بیمارستان است.

همتی ، که نگران مرگ 17 بیمار مبتلا به بیماری قلبی در 24 روز گذشته در فارس است ، گفت:.

میزان آسیب دیدگی در کرونا و شهرهای منطقه فارس

وی با یادآوری اینکه تعداد تلفات ویروس کرونا در منطقه فارس مربوط به شهر شیراز است ، گفت: از کل مرگ و میرها ، موارد 1915 مربوط به شهر شیراز بوده است.

همتی ادامه داد: پس از شیراز ، شهرهای مرودشت با 297 ، کازرون با 232 ، داراب با 112 و آباده که با 104 فوت در اثر بیماری قلبی درگذشت.

وی گفت: از همه کشته شدگان ، 89 نفر در ماماس ؛ 68 مورد در اقلید ؛ 60 مورد در استهبان ؛ 57 مورد در لامرد ؛ 54 مورد در فیروزآباد 54 مورد در Niriz ؛ 53 مورد در کوار ؛ 43 مورد در سپیدان ؛ 38 مورد در قیروکارزین ؛ 37 مورد در خرامه ؛ 35 مورد در کوهچنار ؛ 35 مورد در زرقان ؛ 33 مورد در خرم بید ؛ 33 مورد در رستم ؛ 29 مورد در زرین دشت ؛ 29 مورد در ارسنجان ؛ 28 مورد در سروستان ؛ 25 مورد در بوانات ؛ 25 مورد در Beida؛ 23 مورد در پاسارگاد ؛ 18 مورد در ماه اکتبر ؛ 10 مورد در فراشبند؛ شش مورد در بختگان و دو مورد در سرچاهان ثبت شده است.

همتی با یادآوری اینکه برنامه salamat.gov.ir برای ثبت نام گروهی از افراد 80 ساله که واکسن کرونا را دریافت نکرده اند ، طراحی شده است ، گفت: امیدواریم در آینده با همکاری شهروندان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، ما شاهد کاهش و ادامه مرگ بر اثر بیماری قلبی خواهیم بود.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/علمی/شرایط-شیوع-کرونا-در-فارس-شکننده-است/feed/ 0


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ] [ 11:19 ] [ Drake ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]