آفت پُرگویی و وعده‌پراکنی؛ بزرگی سراسر به گفتار نیست


ایران و ایران در حال حاضر در مناطق بسیار دشواری زندگی می کنند. با توجه به نشانه های واضح ، امکانات تحقیقاتی مشهور و مطالعات علمی و اجماع کارشناسان در زمینه مسائل سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و آموزشی ، دوازده مورد زیر عوامل کلیدی هستند که تهدیدی برای سلامت عمومی هستند و …

آفت پُرگویی و وعده‌پراکنی؛ بزرگی سراسر به گفتار نیست https://myirannews.ir/عمومی/آفت-پُرگویی-و-وعده‌پراکنی؛-بزرگی-سراس/ https://myirannews.ir/عمومی/آفت-پُرگویی-و-وعده‌پراکنی؛-بزرگی-سراس/#respond Wed, 15 Sep 2021 13:05:50 0000 عمومی ایران و ایران در حال حاضر در مناطق بسیار دشواری زندگی می کنند. با توجه به نشانه های واضح ، امکانات تحقیقاتی مشهور و مطالعات علمی و اجماع کارشناسان در زمینه مسائل سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و آموزشی ، دوازده مورد زیر عوامل کلیدی هستند که تهدیدی برای سلامت عمومی هستند و …

ایران و ایران در حال حاضر در مناطق بسیار دشواری زندگی می کنند. با توجه به نشانه های واضح ، امکانات تحقیقاتی مشهور و مطالعات علمی و اجماع کارشناسان در زمینه مسائل سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و آموزشی ، دوازده مورد زیر عوامل کلیدی هستند که تهدیدی برای سلامت عمومی هستند و توسعه ملی را تهدید می کنند. طرح:

1 انتشار خطرناک و دائمی ویروس کرونا و گونه های جهش یافته آن
2 مشکلات اجتماعی (تورم بالا ، تورم کنترل نشده و موارد دیگر)
3 اولووا
4 اعتیاد به الکل (الکل و مواد مخدر)
5 مشکلات ازدواج (ازدواج های دیرهنگام ، اختلافات و درگیری های زناشویی ، آمار بالای طلاق ، ناباروری)
6 شکست تحصیلی
7 افول اخلاق
8 تغییرات آب و هوایی و محیط زیست (خشکسالی ، زلزله ، سیل و غیره)
9 تهدیدها و امنیت بین المللی
10 رشوه اقتصادی و رایج (سرقت ، بازپرداخت ، اجاره و موارد دیگر)
11 بی عدالتی تبعیض علیه مردم و نقض حقوق بشر توسط آنها است
12 خیانت و افول اقتصادی

به عنوان مثال ، مرکز نظرخواهی دانشجویان ایران (ISPA) در نظرسنجی از کشورها اندکی قبل از تشکیل دولت جدید ، از شهروندان خواست نگران مشکلات و مشکلاتی باشند که با آن روبرو هستند. نتایج نشان می دهد که 90.8 of پاسخ دهندگان از تورم و تورم ، 79.3 from از بیکاری ، 79.3 from از تورم ، 75.4 from از آب و خشکسالی ، 68.1 from از وسایل خانه و اجاره ، 58.6 from از انفجار جوی توسط 40.6 of از اشیاء هستند بیشتر تحت تأثیر وضعیت کشور قرار گرفته است.

اگر رهبران علاقه مند هستند که واقعاً به مردم خدمت کنند و کشور را بازسازی کنند و نام خود را در پایان دوره خود به جای کاخ زرنگار بگذارند ، باید با یافته های تحقیقاتی خود و دانش گذشته ، فعال و آگاه به آنها کمک کنند. عالمان. اگر این کار را نکنند ، و در مستی چند روز قدرت از روی زمین و زمان هایی مانند جهل ، بلاهای وحشتناک و سختی به آنها و محل زندگی آنها و بر پایه های زمین وارد می شود. این تهدیدی برای نویسنده نیست ، بلکه یکی از مواردی است که علی (علیه السلام) آن را به عنوان صدای قضاوت و انسانیت و همچنین یک فرمانروای دیرینه افتخارآمیز و ارتشی نظامی ، ستمگر و ناسپاس توصیف کرد:

نیکوکاران در آن شر محسوب می شوند.
آزارگر به شورش افزوده است.
ما از آنچه می دانیم بهره ای نمی بریم.
و ما آنچه را که نمی دانیم نمی خواهیم.
و ما از فاجعه نمی ترسیم تا زمانی که به ما ضربه بزند! (خطبه 32 ، ترجمه سید جعفر شهیدی)

هیچ کس انتظار ندارد که رئیس جمهور ، مقامات دولتی و جانشینان وی به همه این مسائل که منابع و تنش های آنها در آینده نزدیک متفاوت است ، مشکلات سازمانی و نابرابری ها در سایر موارد رسیدگی کنند ، اما مردم امیدوار هستند و انتظار کاهش و جدی شدن این مشکلات و جدی را دارند. صدمات و تضعیف کاهش می یابد و نور امید و وابستگی متقابل طول عمر آنها و فرزندانشان را روشن می کند. سطح سلامت ، سلامت ، ایمنی ، توسعه و توسعه اقتصادی به حکمرانی خوب بستگی دارد.

بانک جهانی ، به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در جهان ، برای اولین بار در گزارشی آموزنده که در سال 1989 منتشر شد ، بهترین شیوه ها مانند ارائه خدمات بشردوستانه ، دادگاه های معتبر و رویه های اداری را توصیف کرد. کافمن و همکاران ؛ بر اساس تحقیقات گسترده ، شش شاخص عملکرد خوانده و گزارش شده است.

1. حذف و از بین بردن فساد: به گفته گونار میردال ، رشوه از هر نوع ، بیان نادرست فاحش یا سوء استفاده از قدرت عمومی و سوء استفاده از حقوق بشر است. بانک جهانی کلاهبرداری را سوء استفاده از قدرت عمومی برای منافع شخصی یا عمومی تعریف کرده است.

2- خوب انجام دادن و خوب انجام دادن: توانایی دولت در ایجاد و اجرای سیاست های مناسب. بهره وری بخش خوبی از محصول است و بسیار شبیه به افرادی است که با آنها کار می کنند.

3. ثبات سیاسی (عدم خشونت): ثبات سیاسی به معنای ثبات سیاسی و ایجاد نهادها و آینده نگری روند سیاسی آینده است. انتخاب دولت از طریق انتخابات آزاد و حاکمیت قانون نشان دهنده ثبات سیاسی است.

4- خوش اخلاقی: توانایی دولت در ایجاد و اجرای سیاست ها و مقررات برای دستیابی و اجرای توسعه دولت و همچنین ارائه قانون ، نظم و حمایت از حقوق مالکیت.

5. فرمان: اطمینان از وجود قانون. به عبارت دیگر ، تصویب یک قانون به منافع قانونگذار و قانونگذار بستگی دارد و حتی قانونگذار با تصویب قانون اداره می شود.

6. حق پاسخ و پاسخپسندیدن: سازمانهای دولتی ، شرکتها و شرکتها ملزم به پاسخگویی به موقع و قانونی به اعضا و مشتریان خود هستند. حقوق شهروندان برای رأی دادن و پاسخگویی توسط دولت منعکس کننده جنبه های مختلف حقوق بشر ، آزادی های سیاسی و اهمیت دموکراسی است.

تشخیص این امر تنها با مدیریت علمی و با قدرت و قوت امکان پذیر است و می دانیم که مدیران غیر هیئت مدیره دارای چهار عنصر اول هستند. این شامل برنامه ریزی ، سازماندهی ، کارگردانی و کارگردانی و کارگردانی است.

هیئت های رهبری ، با ترکیب دانشگاهی و علمی ، غیر مسلط ، به آنها مسئولیت های بیشتری می بخشد ، ضعف در نظارت و ارزیابی ، به عبارت دیگر ، نظارت روزانه ، معنا می دهد (موضوع توصیفی ، تعامل با تجربه و بحث گاه به گاه ، به ویژه کلمه) -ارائه برای کلمه

رفع دقیق این کاستی ها مستلزم استفاده از متخصصان و متخصصان بسیار ماهر در زمینه عملیات است که امیدواریم همه مدیران در هر سطحی از آنها مراقبت کنند.

در این میان ، من در مورد یک اپیدمی دائمی ، سریع و خطرناک صحبت می کنم که سالهاست ر bossسای اصلی کشور را گرفتار کرده است و به نظر نمی رسد هرکسی که مسئولیت های بیشتری را بر عهده گرفته باشد از دادگاه ویران شده خود فرار کند ، و من وعده های عملی نشده را می دهم. حتی در رفتار یا مدیریت خوب ، ما موضوع “سخنرانی ، پخش کلمه و قول دادن از قبل” را نمی بینیم! به غیر از این ، من در حال یادگیری ، درخواست ، آماده سازی ، تصمیم گیری و اقدام هستم.

قرآن کریم گفتن چنین اتفاقی را مکروه می داند و خشم بزرگی را بر خدا وارد می کند (سوره صف / آیه 2).

در تفسیر این آیه ، علامه طباطبایی بین “گفتن آنچه نمی کند” و “انجام ندادن آنچه می گوید” تمایزی قائل شده است که می توان آن را به شرح زیر توصیف کرد: رویکرد داوطلبانه فرد و سه مرحله متوالی.

صحبت کردن و گفتن “آنها این کار را کردند” به نظر نمی رسد. اگر اعتقادی باشد و قدرتمند باشد ، حالتی در انسان ایجاد می کند که به آن “علاقه زیاد” به فلسفه قدیمی و علاقه به روانشناسی جدید می گویند. جهان ، فوراً ، این عمل را آغاز و ترویج می کند. در حال حاضر ، چه قبل یا بدون جراحی معقول و محبوب باشد ، نشان دهنده دو بیماری و ناتوانی است: توهم یا ضعف اراده. این سه نوع را می توان در جدول صفحه زیر نشان داد:

روابط شخصی با این برنامهاز مورداندیشه ها

او معتقد است

توصیه شده

چیزی بخواهیدکار دیر یا امیدوار کنندهبه من بده

کار می کندبه آرامی

وفادار ، مصمم و توانا

مومن اما ضعیفچی

منافق و فریبکار

(بودنایمان اما ریاکاریبه آن)

به جرات می توان گفت که مدیران ما ، چه در حرفه های کوچک و چه بزرگ ، از گسترش بی اعتقادی و ریاکاری در خدمت مردم بیزار هستند ، اما هیچکس نمی تواند منکر این شود که آفت سوءاستفاده کلامی و دادن وعده های غیرواقعی راهی است برای انجام آن.. مانند حشرات که درختان سبز را پر کرده و میوه های آنها را ظریف و بی شکل می کند.

کلینی ، با حقایق کافی ، از سوره صف نقل می کند که می گوید: «ای کسانی که ایمان آورده اید ، چرا آنچه را انجام نمی دهید می گویید؟ “گفتن آنچه شما انجام نمی دهید برای خدا منزجر کننده و عصبانی است.” در مورد “شکستن وعده” ، یعنی تحقق وعده ، وی از تفسیر نادرست امام صادق (علیه السلام) نقل کرده است و این تعلیمی است که علی (علیه السلام) در حکم حاکمیت قانون به مالک اشتر (نامه 53 م. نهج البلاغه) به او یادآوری می کند و هم حاکمان و هم حاکمان می گویند: “از وعده دادن به مردم و رفتار خلاف آنها اجتناب کنید ، زیرا این امر خدا و انسان را بسیار آزرده خاطر می کند. همانطور که قرآن می گوید:” گفتن آنچه شما انجام می دهید به خدا بسیار آزرده می شود. نکن. “

مشخص شده است که مشکلات اخلاقی و اخلاقی ، که به گفته علامه طباطبایی ، ناشی از ضعف روح و ضعف اراده است ، در بین مقامات دولتی رایج است.

حکیم فردوسی به شکلی بسیار مicکد هشدار می دهد که اربابان و فرمانروایان جهان که بیهوده صحبت می کنند و کلمات بیهوده می گویند و افراد تکانشی و بی خیالی که می خواهند کاستی ها و بی کفایتی خود را در مزخرفات و عقل پنهان کنند. از دست دادن شغل آنها بدون آنکه بدانند ، غم انگیز و شرم آور است!

حرف مفت زدن دیوانه است
مردانه به نظر نرسید

کسی که به موقع می آید
از زبان پدر ، به قول جویید هنر

یکی با مغز سریع بود
اخبار زیادی وجود دارد و یافتن آنها دشوار است

جهان بی معنا و پرحرف است
خجالت نکش!

ما امیدواریم که رئیس جمهور و وزیرانش در ابتدای کار دشوار خود موافقت کرده و قسم بخورند که تا آنجا که می توانند صحبت کنند و بیشتر عمل کنند و وعده های عاقلانه ای ندهند و راه درست را طی کنند ، به ویژه ( اعتقادات آنها و باید به آن وفادار بمانند:

“چون رعد و برق زد و به خاطر رعد و برق ، او همه این کارها را نکرد و به عقب برگشت.

https://myirannews.ir/عمومی/آفت-پُرگویی-و-وعده‌پراکنی؛-بزرگی-سراس/feed/ 0


[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 28 شهريور 1400 ] [ 5:36 ] [ Drake ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]