همچنان برنده عربستان است! – اخبار ایران من


“به نظر می رسد که سعودی ها از شکست پرسپولیس خوشحال هستند! نکته این است که پس از نشان دادن قدرت خود در آوردن آزادی به عربستان سعودی ، اکنون می توانند به خود ببالند که پرسپولیس گروه معروف و محبوب دیگری را در این کشور به ایران خواهد آورد؛” به گزارش اخبار ایران من …

همچنان برنده عربستان است! – اخبار ایران من https://myirannews.ir/عمومی/همچنان-برنده-عربستان-است-اخبار-ایران/ https://myirannews.ir/عمومی/همچنان-برنده-عربستان-است-اخبار-ایران/#respond Fri, 17 Sep 2021 13:07:43 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/همچنان-برنده-عربستان-است-اخبار-ایران/ “به نظر می رسد که سعودی ها از شکست پرسپولیس خوشحال هستند! نکته این است که پس از نشان دادن قدرت خود در آوردن آزادی به عربستان سعودی ، اکنون می توانند به خود ببالند که پرسپولیس گروه معروف و محبوب دیگری را در این کشور به ایران خواهد آورد؛” به گزارش اخبار ایران من …

“به نظر می رسد که سعودی ها از شکست پرسپولیس خوشحال هستند! نکته این است که پس از نشان دادن قدرت خود در آوردن آزادی به عربستان سعودی ، اکنون می توانند به خود ببالند که پرسپولیس گروه معروف و محبوب دیگری را در این کشور به ایران خواهد آورد؛”

به گزارش اخبار ایران من ، این روزنامه شرقی وی نوشت: “دور هشتم لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و مشخص شد که از ایران ، فقط تیم پرسپولیس اجازه حضور در مرحله یک چهارم نهایی را دارد. پس از شکست استقلال تاجیکستان ، دو سفیر دیگر ایران ، استقلال و تراکتورسازی ، در مقابل نیروهای سعودی شغل خود را از دست داده و کار خود را در این بازی به پایان رسانده اند. در واقع بیش از پرسپولیس و هواداران این باشگاه از این اتفاق خوشحال هستند ، به نظر می رسد سعودی ها از پیروزی مقابل پرسپولیس خوشحال هستند! در ایران در این کشور ؛ حتی وقتی صحبت از آنها به میان می آید از رفتن به ایران اجتناب می کند!

نوشتن درباره دلایل و دلایلی که مانع از آمدن سعودی ها به ایران و تکرار آن شد. حادثه تهران در زمستان 2015 ، هنگامی که برخی از افراد از دیوار سفیر عربستان بالا رفتند ، باعث شد تا این کشور با ایران ارتباط برقرار کند و به شهروندانش اجازه دهد به ایران بروند. این بحران از سال 2015 ادامه داشته و سعودی ها به ایران نمی آیند. نکته قابل توجه این است که چنین داستانی در بازی پخش شده است و در حال حاضر هیچ ورزشکار سعودی در هیچ زمینی پا روی ایران نگذاشته است. سعودی ها با گفتن اینکه ایران “ناامن” است ، توانستند سازمان های ورزشی را متقاعد کنند که ایران را نپذیرند یا در صورت پذیرش ، بازی با تیم های سعودی را به کشور ثالث ببرند.

فعالیت های متقلبانه و سادگی مقامات ایرانی

پس از اینکه سعودی ها گفتند که ورزشکاران خود را به ایران نفرستاده اند ، مقامات ایرانی نیز هشدار دادند که آنها به عربستان نمی روند. به طور مشابه ، کمیته اجرایی AFC تمام مسابقات بین نمایندگان ایران و عربستان سعودی را به کشور سوم ارائه کرد تا شرایط برای هر دو طرف یکسان باشد. این “همان” اما با سادگی اداره ورزش ایران در آن زمان به مکانی برای نشان دادن قدرت سیاسی و بازیهای ضد ایرانی عربستان تبدیل شد. این مقاله بر پلی آف و مسابقات گروهی همزمان با بازی لیگ قهرمانان 2021 تمرکز می کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در اعتراض به شیوع ویروس کرونا در چند کشور میزبان مسابقات گروهی بوده است. او ابتدا درخواست تیم های ایرانی برای پذیرش را رد کرد و سپس به صورت مثبت گفت که دو تیم فولاد و استقلال برای انجام بازی با لیگ آسیا به عربستان سفر می کنند. با این اوصاف ، گفته شد که اختلاف نظرهای سیاسی در مورد این موضوع به پایان رسیده است و از این پس روابط ورزشی ایران و عربستان باید به شکل قبلی خود بازگردد. با این حال ، سکوت مقامات برتر ورزش ایران ، که “فقط خوب خوانده اند” ، نگران کننده بود. او بعداً متوجه شد که تأییدیه لازم را از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور ورزشکاران سعودی در ایران دریافت نکرده است و هیچ تضمینی برای آمدن سعودی ها به ایران وجود ندارد. با این حال ، در بیان بندهای اصلی و زمینه ای ، او تلاش کرد از مذاکرات خارج شود و نشان دهد که این مشکلات در آینده حل خواهد شد. با این حال آنها به خوبی می دانستند که فریب خورده اند. او که متوجه شد سعودی ها به ایران نمی آیند ، نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت و با اشاره به کرکس هایی که ریاض مرتکب شده بود ، از او خواست که کشور را به کشور دیگری ببرد. به بدیهی است ، از آنجایی که در سالهای اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا “تره” های مقامات برتر ورزشی ایران را نقض نکرده است ، این درخواست را که در آوریل 1400 صادر شده بود ، رد کرده است.

پس از 2137 روز وارد عربستان شوید!

سعودی ها که می توانند از روابط سیاسی و ورزشی خود به خوبی استفاده کنند (برخلاف مقامات ورزشی ایران) ، سرانجام دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا به دست آوردند و آهن و استقلال را برای کشور به ارمغان آوردند. در نتیجه ، فولاد اولین تیم فوتبال ایران بود که پس از بازی نهایی بین تیم ایران و تیم عربستان در این کشور در 217 روز بعد وارد عربستان شد. بعد از فولاد ، نوبت به استقلال رسید که پس از دریافت شاخه گل مانند فولادی ها از مقامات سعودی وارد کشور شود. به طور خلاصه ، مقامات ایرانی ، که قبلاً از “انجام این کار و انجام این کار” صحبت کرده بودند ، بیشترین بار را برای حمله ایرانیان به عربستان متحمل کردند. و بدون تأیید لازم برای ورود سعودی ها به ایران.

قتل جدی

در حالی که به نظر می رسد مردم ایران فریب خورده اند تا تنها یک طرف در عربستان را بپذیرند ، اما این واقعیت تأسف بار وجود دارد که از آنجا که دو گروه ایرانی به عربستان رفتند ، همه اینها خطرناک بود. این امر به ویژه زمانی اتفاق افتاد که استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی مهمی را با الهلال عربستان انجام داد. در حالی که مقامات خواب آلود ورزش ایران نیز معتقد بودند که تیم های سعودی وارد ایران می شوند ، روزنامه نگاران سعودی نزدیک به الهلال زودتر از مسئولان مسابقات ایران متوجه شدند که اینطور نیست و تیم ایران همچنان با عربستان بازی می کند. جهان سوم را بگیرید! اتفاقی افتاد که فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه ای به همتای سعودی خود گفت که بهتر است همه چیز به روال عادی برگردد و تیم های سعودی به ایران بروند ، اما معنای “نه” پاسخی بود که فدراسیون فوتبال ایران نوشته بود. به فدراسیون فوتبال عربستان در نتیجه ، شکست بزرگی در بازی برای مقامات ایرانی رقم خورد و استقلال دوباره مجبور شد کشور دیگری (امارات) را برای پذیرش همتای سعودی خود انتخاب کند. شاید اگر این تیم بازی عربستان را همزمان در ورزشگاه آزادی میزبانی می کرد ، به جای الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور داشت.

و عربستان همچنان برنده است

اکنون که هیچ تیم ایرانی به جز پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده است ، سعودی ها اخیراً فرصتی برای نشان دادن قدرت خود در اختیار دارند. او موفق شد میزبانی نیمه نهایی نهایی را با غرب آسیا و دور آخر مسابقات را قبل از مسابقات شانزدهم برگزار کند. این بدان معناست که فولاد و استقلال ، پرسپولیس باید برای شرکت در نیمه نهایی به عربستان سفر کنند و وقتی در آسیا به فینال رسید ، باید به عربستان برود. این یک موفقیت برای عربستان سعودی است که در چهار تیم اخیر غرب آسیا دو نماینده دارد. بازنده فوتبال پرسپولیس و ایران است. “تیمی که در دو بازی اخیر در چهار روز گذشته در لیگ قهرمانان سه بار با هم دیدار کرده بود ، اکنون 900 روز به آسیا نقل مکان کرده است و حق ندارد در کنار آنها باشد!”

انتهای پیام

https://myirannews.ir/عمومی/همچنان-برنده-عربستان-است-اخبار-ایران/feed/ 0


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 28 شهريور 1400 ] [ 21:14 ] [ Drake ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]