مهمترین نکته در واکسیناسیون، پوشش سراسری افراد است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار آنلاین ، باقر محمودی بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت که تنها راه برای همه است. گیری وی گفت: متأسفانه در چند هفته گذشته میزان واکسیناسیون در این کشور افزایش یافته است و با افزایش سن گروه های مورد انتظار ، شاهد افزایش سریع این منطقه بوده ایم. مقامات پزشکی شهر قم …

مهمترین نکته در واکسیناسیون، پوشش سراسری افراد است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://myirannews.ir/عمومی/مهمترین-نکته-در-واکسیناسیون،-پوشش-سرا/ https://myirannews.ir/عمومی/مهمترین-نکته-در-واکسیناسیون،-پوشش-سرا/#respond Thu, 16 Sep 2021 13:06:09 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/مهمترین-نکته-در-واکسیناسیون،-پوشش-سرا/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، باقر محمودی بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت که تنها راه برای همه است. گیری وی گفت: متأسفانه در چند هفته گذشته میزان واکسیناسیون در این کشور افزایش یافته است و با افزایش سن گروه های مورد انتظار ، شاهد افزایش سریع این منطقه بوده ایم. مقامات پزشکی شهر قم …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، باقر محمودی بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت که تنها راه برای همه است. گیری وی گفت: متأسفانه در چند هفته گذشته میزان واکسیناسیون در این کشور افزایش یافته است و با افزایش سن گروه های مورد انتظار ، شاهد افزایش سریع این منطقه بوده ایم.

مقامات پزشکی شهر قم با بیان اینکه 17 مرکز واکسیناسیون کرونا در قم در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند ، افزودند: حدود 582 هزار واکسن داده شد و حدود 185 هزار نفر دو مورد درمان را دریافت کردند.

وی با تأکید بر اینکه 75 درصد از افراد بالای 60 سال واکسن دریافت کرده اند ، افزود: تقریباً کل کشور این گروه 87 درصد است که این میزان در مقایسه با سایر نقاط جهان پایین است.

محمودی با اشاره به اینکه هر واکسن دارای عوارض جانبی جدی مانند درد موضعی ، تب ، لرز و … است ، گفت: افراد باید پس از دریافت دو دوز واکسن ، از دستورالعمل های بهداشتی پیروی کنند تا از عفونت جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه تفاوت در واکسن ها وجود دارد ، اما زیاد نیست ، افزود: مهمترین نکته در واکسیناسیون این است که این خبر را در میان بگذارند که در حال حاضر سه نوع واکسن در منطقه وجود دارد.

محمودی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از 100 هزار واکسن در منطقه داریم و مشکلی برای تحویل آن نداریم ، افزود: کشورهایی که بیشترین شیوع بیماری را دارند کمترین خطر مرگ و بستری را دارند.

وی با اشاره به اینکه زنان باردار نباید در 12 هفته اول واکسینه شوند ، گفت: افراد مبتلا به علائم پایین نباید واکسینه شوند.

رئیس مرکز بهداشت قم که اظهار امیدواری کرد سن واکسیناسیون در منطقه در هفته آینده برداشته شود ، گفت: پاسخ های این موضوع در اختیار مقامات دولتی قرار گرفته و آنها در حال بررسی هستند. گیری ولی.

https://myirannews.ir/عمومی/مهمترین-نکته-در-واکسیناسیون،-پوشش-سرا/feed/ 0


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 29 شهريور 1400 ] [ 1:01 ] [ Drake ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]